workshop
Succesvol In 2 Stappen
Leer Succesvol te zijn op social media met de inzet van video!
Tijdens deze interactieve workshop, leer je hoe je snel en eenvoudig video’s kunt maken en hoe je via jouw social mediakanalen jouw doelgroep bereikt en een hoog rendement scoort!
AAAAAAHHHHHHH
Loop jij ook continu tegen social media aan.
Heb je geen idee waar je moet beginnen
of heb je er gewoon geen tijd voor?
Dan ben hier op het juiste adres, want deze workshop is speciaal gemaakt voor jou!
Dit ga je leren
Content maken
We gaan een contentkalender maken die jou helpt bij het schrijven van content
Doelgroep bereiken
Via een pragmatische aanpak weet je wie jouw doelgroep is en waar zij zitten
Video maken
We gaan aan de slag met het maken van succesvolle en impactvolle video’s
Rendement halen
Je weet hoe je rendement kunt halen uit de inzet van video en social media
Wij laten je zien hoe het werkt…
Al die cursussen zijn leuk hoor, maar het is veel schrijfwerk en aan het eind van de dag duizelt je hoofd en morgen weet je nog maar 20%! Zo werkt het bij ons niet! Je gaat aan de slag en je doet zelf alle handelingen, daardoor garanderen wij je dat je succesvol zult zijn in 2 stappen!
Succesvol zijn in 2 stappen:
Ex. BTW
Wanneer?
28 oktober 2020
10.00 uur – 16.00 uur
Waar?
Leer snel en eenvoudig video’s maken
Steven Geldof is een videomaker van het hoogste niveau en vindt het geweldig om mensen te leren hoe ze snel en eenvoudig een goede en succesvolle video kunnen maken.
“Veel mensen denken vaak te moeilijk en daardoor beginnen ze er niet eens aan. Dat is zo jammer, want met een paar simpele weetjes, maak je al snel een succesvolle video voor social media.” (Steven Geldof)
Social media inzetten waarvoor je het wilt gebruiken
Fred Scholten heeft al ruim 28 jaar ervaring in de media en denkt heel pragmatisch over de inzet van social media. Fred heeft al honderden ondernemers geholpen met hun social media en heeft de titel: Fred de Andersdenker veelvuldig te horen gekregen!
“Social media is voor veel ondernemers een blok aan hun been, terwijl toch 85% tot 95% van hun doelgroep hierop actief is. Daar moet je zorgvuldig mee omgaan en dat is vaak minder moeilijk dan de meeste mensen denken. Logisch nadenken is hierin het sleutelwoord.” (Fred Scholten)
We nemen lekker de ruimte
Uiteraard houden wij ook rekening met de COVID-19 richtlijnen van het RIVM.
De ruimte wordt dusdanig ingedeeld, dat wij ruim 1,5 meter afstand van elkaar kunnen aanhouden.
Wij laten maximaal 20 deelnemers toe aan deze workshop en de ruimte is geschikt voor 200 personen.